Промоционални стойки

Стойките са един от основните носители на рекламните послания. Може да ги срещнете навсякъде около Вас. В кварталния магазин, големия хипермаркет, те Ви подканят към новата брошура с актуалните промоции. В магазинчето за вестници и списания, на които спокойно може да видите основните заглавия на любимите издания. В бензиностанцията на която са подредени красиво и достъпно всички ароматизатори. Можем да дадем още безброй примери за приложението на стойките.

Ето едно много просто и много ефектно приложение на стойка за маса, която подканя своите посетители да опитат новата напитка.

Стойката е изработена от антирефлексен РЕТ /полиестер/ 0.7 мм. Можем да форматираме на печатарски нож правоъгълник с желаните размери. След което го сгъваме на студено на три места предварително отбелязани като първата и третата страна се законтрят посредством леко прихлупване. Така страните на стойката  са под напрежение и образуват красиви дъги. Рекламното послание, отпечатано на лист хартия, се поставя зад втората страна. От напрежението, което създават първата и третата страна, листа хартия е защитен от изхлузване.

Чистият полиестер /РЕТ/ може да бъде сгънат на студено. Не се препоръчва  топло огъване, т.к. побелява при температури над 100 º С. Позволява да се щанцова и форматира на печатарски нож.

В Туплекс може да намерите пълната гама от РЕТ, прозрачен и опал, с дебелини от 0.5 до 1.5 мм и размери 2.05/3.05 м и 1.25/2.05 м.

Ако се налага топлинно огъване, термоформоване и лепене може да се доверите на  полиестера с гликол /PET G/.

Тази стойка може да бъде изработена и от по-тънки листови материали.

Туплекс предлага антирефлексни ПВЦ фолиа с размер на листите 1.4/1.00 м и дебелина от 0.3 до 0.7 мм. Гланцовият вариант е в дебелини от 0.15 до 0.8 мм.

Този вариант на стойка е изработен на принципа на „скръстените пръсти". Посредством щанцов инструмент се отщанцоват желаните форми. На студено или топло огъване /зависи от използвания материал: РЕТ, PET G, ПВЦ фолио/ се оформя триъгълния вид на рекламата. След което страниците се „заключват" и стойката остават под напрежение. Зад лицевата страна се поставя рекламното послание. Всяка лицева страна може да бъде отпечатана на сито за големи тиражи или на плоскопечатна машина за по-скромните такива.